Pink


Just Give Me A Reason

(feat. Nate Ruess)

Right from the start
You were a thief
You stole my heart
And I your willing victim
I let you see the parts of me
That weren't all that pretty
And with every touch you fixed them
Now you've been talking in your sleep, oh, oh
Things you never say to me, oh, oh
Tell me that you've had enough
Of our love, our love

Just give me a reason
Just a little bit's enough
Just a second we're not broken just bent
And we can learn to love again
It's in the stars
It's been written in the scars on our hearts
We're not broken just bent
And we can learn to love again
I'm sorry I don't understand
Where all of this is coming from
I thought that we were fine
(Oh, we had everything)

Your head is running wild again
My dear we still have everythin'
And it's all in your mind
(Yeah, but this is happenin')
You've been havin' real bad dreams, oh, oh
Used to lie so close to me, oh, oh
There's nothing more than empty sheets
Between our love, our love
Oh, our love, our love
Just give me a reason
Just a little bit's enough
Just a second we're not broken just bent
And we can learn to love again
I never stopped

You're still written in the scars on my heart
You're not broken just bent
And we can learn to love again
Our tear ducts can rust
I'll fix it for us
We're collecting dust
But our love's enough
You're holding it in
You're pouring a drink
No nothing is as bad as it seems

We'll come clean
Just give me a reason
Just a little bit's enough
Just a second we're not broken just bent
And we can learn to love again
It's in the stars
It's been written in the scars on our hearts
That we're not broken just bent
And we can learn to love again

Just give me a reason
Just a little bit's enough
Just a second we're not broken just bent
And we can learn to love again
It's in the stars
It's been written in the scars on our hearts

That we're not broken just bent
And we can learn to love again
Oh, we can learn to love again
Oh, we can learn to love again
Oh, oh, that we're not broken just bent
And we can learn to love again

So What

Na na na na na na na na na na na na [x2]
I guess I just lost my husband,
I don't know where he went,
So I'm gonna drink my money,
I'm not gonna pay his rent,
I got a brand new attitude and
I'm gonna wear it tonight,
I wanna get in trouble,
I wanna start a fight,
na na na na na na na I wanna start a fight,
na na na na na na na I wanna start a fight.

[Chorus:]
So, so what
I'm still a rock star,
I got my rock moves,
And I don't need you,
And guess what,
I'm having more fun,
And now that we’re done,
I'm gonna show you tonight,
I'm alright,
I'm just fine,
And you're a tool,
So, so what,
I am a rock star,
I got my rock moves,
And I don't want you tonight.
(Uh check my flow, aw)
The waiter just took my table,
And gave it to Jessica Simps (shit!),
I guess I'll go sit with drum boy,
At least he'll know how to hit,
What if this song's on the radio,
then somebody's gonna die,
I'm gonna get in trouble,
My ex will start a fight,
na na na na na na na he's gonna start a fight,
na na na na na na na we're all gonna get in a fight!

[Chorus]
You weren't there,
You never were,
You want it all,
But that's not fair,
I gave you life,
I gave my all,
You weren't there,
You let me fall.

[Chorus]
No, no, no, no
I don't want you tonight,
You weren't there,
I'm gonna show you tonight,
I'm alright,
And you're a tool,
And your a tool,
So, so what,
I am a rock star,
I got my rock moves,
And I don't want you tonight!

Family Portrait

Momma please stop cryin',
I can't stand the sound
Your pain is painful
and its tearin' me down
as I sit up in my bed
I told dad you didn't mean
those nasty things you said
'bout me and my brother
And this I come home to,
this is my shelter
It ain't easy growin' up in World War III
you'll see I don't want love to destroy me
like it has done my family
Can we work it out?
I promise I'll be better,
Mommy I'll do anything
Can we work it out? 
I promise I'll be better,
Daddy please don't leave
Daddy please stop yellin',
I can't stand the sound
Make mama stop cryin',
'cuz I need you around
no matter what she says it's true
I know that she hurts you,
but remember I love you, too
ran from the noise, ran away
Don't wanna go back to that place,
but don't have no choice, no way
It ain't easy growin up in World War III 
well I've seen I don't want love to destroy me
like it did my family
Can we work it out?
Can we be a family?
I promise I'll be better,
Mommy I'll do anything
Can we work it out?
Can we be a family?
Daddy please don't leave
In our family portrait, we look pretty happy
Let's play pretend,
let's act like it comes naturally
I don't wanna have to split the holidays
I don't want two addresses
I don't want a step-brother anyways
And I don't want my mom to have to change her last name
In our family portrait we look pretty happy
We look pretty normal,
let's go back to that
Let's play pretend, act like it goes naturally
In our family portrait we look pretty happy
(Can we work it out?
Can we be a family?)
let's go back to that
(I promise I'll be better,
Mommy I'll do anything)
In our family portrait we look pretty happy
(Can we work it out?
Can we be a family?)
Let's play pretend
act and like it comes so naturally
(I promise I'll be better,
Daddy please don't leave)
(Can we work it out?
Can we be a family?)
We look pretty normal,
let's go back to that
(I promise I'll be better,
Daddy please don't leave)
Daddy don't leave
Daddy don't leave
Daddy don't leave
Remember that the night you left
you took my shining star?
Daddy don't leave
Daddy don't leave
Daddy don't leave
Don't leave us here alone
Mom will be nicer
I'll be so much better,
I'll tell my brother
Oh, I won't spill the milk at dinner
I'll be so much better,
I'll do everything right
I'll be your little girl forever
I'll go to sleep at night


Get the party started

Uh, uh, some deep shit, uh, uh

I hear glasses breakin'

 You fight about money,

Never knowin' what love could be,

Can we be a family?

Can we be a family?

My mama she loves you,

I ran away today,

Never knowin what love could be,

I promise I'll be better,

In our family portrait we look pretty happy

This entry was posted in тексты песен. tagged слова песен, изучаем английский язык. Bookmark the permalink.